|
| |
A XXI. Országos Közoktatási Szakértői Konferencián Hajdúszoboszlón a 10. szekcióban az Eszterházy Károly Egyetem Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet legújabb SNI-s fejlesztéseit mutatta be.
|
tartalom: XXI. Országos Közoktatási Szakértői Konferencia
|
|
A XXI. Országos Közoktatási Szakértői Konferencián Hajdúszoboszlón a 10. szekcióban az Eszterházy Károly Egyetem Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet legújabb SNI-s fejlesztéseit mutatta be. A szekció az EFOP-3.2.2-VEKOP-15-2016-00001 keretében valósult meg.
|
tartalom: Új taneszközök az integrált és speciális intézményekben folyó SNI pedagógia támogatására
|
|
Sikeresen
megvalósult június 8-án - az EFOP-3.2.2-VEKOP-15-2016-00001 A köznevelés
tartalmi szabályozóinak megfelelő tankönyvek, taneszközök fejlesztése és
digitális tartalomfejlesztés című projekt keretében - az Eszterházy Károly
Egyetem Oktatáskutató és Fejlesztő Intézete és a CENTA Közép-Európai
Tanárakadémia Egyesület által szervezett konferencia az „Új taneszközök az
integrált és speciális intézményekben folyó SNI pedagógia támogatására”
címmel.
|
tartalom: Hogyan használhatjuk? - Önkiszolgálás 1-2. című gyűjtemény (középsúlyos)
|
|
A Nemzeti alaptanterv-ben meghatározott Önkiszolgálás nevű tantárgyat az első és második osztályukat végző, értelmileg akadályozott tanulók tanulják. A téma négy nagy területet ölel fel: az öltözködést, az étkezést, a személyi higiéniát és a környezetrendezést, környezetmegóvást. A legfőbb fejlesztési feladat az öltözködés esetén az öltözet fel- és levételekor történő együttműködés és az időjárásnak megfelelő ruhadarabok kiválasztása; az étkezésnél az evőeszközök rendeltetésszerű használata, az önálló étkezés és az alapvető ételek megismerése; a személyi higiéniával kapcsolatban a tisztálkodóeszközök és a zsebkendő kis segítséggel való helyes alkalmazása, a tisztálkodás szükségességének felismerése, időpontjainak megtanulása és a fokozódó önállóságú WC-használat; a környezetrendezés tematikájában pedig a rendtartás, a takarítóeszközök funkciójának ismerete, a saját tulajdon és a más tulajdona közötti különbségtétel, a szemét megfelelő helyre való elhelyezése és a növények alapvető gondozása...
|
tartalom: Új ének-sorozat
|
|
Az új fejlesztésű ének tankönyvekben elsősorban a gyerekek világához közel álló, könnyen megtanulható és énekelhető gyermek- és játékdalokra épül a tanulás. Kodály Zoltán és Lajtha László szerint ezek sajátossága az, hogy kétütemes ismétlődő, univerzális, ősi dallammotívumokat alkalmaznak, inkább énekelt mondókák. Roar Björkvold norvég professzor kutatásai kimutatják, hogy a játék- és gyermekdalok motívumai, hangterjedelme és témái hasonlóak bárhol a világban. A mozgásos játékok, az egyszerű, érthető szövegek, az ismétlődő dallamok serkentik a tanulási képességeket. A népi hagyomány így gondoskodik a gyermekek széles alapokon nyugvó fejlesztéséről...
|
tartalom: Új tankönyvek: Életvitel és gyakorlat (középsúlyos, 3., 6.évfolyam)
|
|
A tankönyvek követik a kerettantervben meghatározott tematikai egységeket: Textilmunkák, Egyszerű háztartási munkák, Személyes szükségletekkel kapcsolatos teendők, Vásárlás - Fogyasztóvédelem és Anyagok alakítása. Ezek hasonlóak a két évfolyam között, a tankönyvi tartalom is hasonló, azonban a tevékenykedtető feladatok tartalma, összetettsége, nehézségi foka különböző a gyerekek életkori sajátosságainak megfelelően.
Az oldalak fóliázott lapokból állnak, így az egyes anyagok kivehetőek, szétvághatóak, elősegítve ezzel a kreatív használatot. A fóliázott lapok segítségével a gyermekek könnyen tudnak dolgozni filctollal, ami letörölhető, így egy-egy feladat többször megoldható, lehetővé téve az ismétlést, bevésődést. A matricás feladatok hasonló elven működnek, szintén többször felhasználhatóak. A folyamatábrák lehetővé teszik az önálló munkavégzést, a tevékenységek sorba rendezését, a végrehajtó működés zavarának korrigálását. A mappás kivitelezéssel kezelhetőbbek a feladatok a különböző helyszíneken, például tankonyhában, technika teremben, mosdóban...
|
tartalom: Hoz-e újfajta segítséget az új sorozat: Fedezd fel a világot! - Környezetismeret 1-4.
|
|
A tanulási zavarral küzdő SNI-s (pl. diszlexiás, diszkalkuliás) gyerekek minden esetben integráltan tanulnak a többségi osztályokban. Az értelmileg sérült gyerekek hazánkban többségében speciális iskolákban vagy osztályokban, az autisták súlyosságtól függően integráltan és speciális csoportokban is tanulhatnak. Ebből adódik, hogy személyre szabottan kell a módszerek közül válogatni. Van, hogy minden gyerek más feladatot kap, de a végeredménynek ugyanannak kell lennie: egy adott ismeret be kell, hogy épüljön a tudásukba...
|
tartalom: Olvasás-írás 1–2. - új gyűjtemény SNI tanulóknak (középsúlyos)
|
|
A korábban kiadott könyvek a maguk idején korszerűek voltak. Ezeket a könyveket közel két évtizede használják a fejlesztőpedagógusok, a bennük szerepelő témák, azok grafikai megjelenítése, technikai megvalósítása felett sok esetben eljárt az idő.
A szerzők koncepciója szerint manapság olyan taneszközre van szükség, amely valós segítséget nyújt a fejlesztőpedagógusnak az élményszerű, differenciált oktatáshoz, azaz nemcsak tartalmát, hanem technikai kivitelezését tekintve is korszerű, a fejlesztési célokhoz és a tanulók életkori sajátosságaihoz igazodik. Így születhetett meg a hagyományos A4-es könyvméretnél nagyobb gyűrűs dossziés kiadvány, amelynek munkalapjai funkciójuk alapján különböző felületű papírból készültek. Eleve fóliázott kartont használtunk a többször felhasználható lapoknál. Nem kaptak fóliát azok a lapok, amiken jelöl, összeköt a tanuló. És a fejlesztők legnagyobb örömére technikailag sikerült megvalósítani kipattintható figurák szerepeltetését is a taneszközökben. Ez mind segítség a pedagógusoknak, asszisztenseknek, szülőknek, hiszen nem nekik kell utólag laminálni az egyes lapokat, nem nekik kell körbe vágni például a színegyeztetéshez használandó figurákat...
|
tartalom: Megújult a Játék... sorozat
|
|
A megújult sorozatban hangsúlyeltolódás van a "célcsoportok" vezető tüneteinek megfelelően, ugyanis két nagy SNI-csoportot különítettünk el:
- enyhe (integrált és szegregált tanítására alkalmas kötetek); - normál intelligenciaszintű SNI tanulók integrált tanítását/fejlesztését támogató kötetek. Az új változatok kiemelten odafigyelnek az egyéb pszichés fejlődési és autizmus spektrum zavarból következő speciális tanulási képességekre; a normális intelligenciaszint mellett a szórt intelligenciaprofilból adódó tanítási, fejlesztési szükségletekre is...
|
tartalom: Tovább bővültek letölthető digitális tananyagaink
|
|
Újabb tanári segédletek váltak elérhetővé magyar irodalomból, illetve magyar nyelvből honlapunkon. Azzal a reménnyel tesszük közzé ezeket a ppt bemutatókat, hogy segítségére lehetnek a pedagógus kollégáknak egy-egy tanórára való felkészülésben, ötleteket meríthetnek belőlük, vagy éppen kiegészíthetik meglévő anyagaikat. Egyúttal arra kérjük, amennyiben Önöknél is keletkeznek hasonlók, küldjék el nekünk, hogy ezekkel is gazdagíthassuk kínálatunkat és a kollégák
ezeket is felhasználhassák. Így anélkül nyújthatunk egymásnak hasznos segítséget, hogy különösebb többletmunkát kellene magunkra vállalnunk. Az eddig közzétett digitális tananyagok megtekinthetők a főoldalon a Digitális tananyagok felírat alatt.
|
tartalom: Beszámoló az ABIGÉL 2020 - projektindító konferenciáról
|
|
Filmek, tudásfeltöltés, olvasási problémák. Konferencia a digitális kor kihívásairól
Az alcímben említett témákat járta körül egyesületünk konferenciája, amelyet nagy érdeklődés mellett rendeztünk meg nem sokkal karácsony előtt. Meghívott előadóink: Szabó T. Anna költő, Dr. Fábri György rektorhelyettes, Hargitai Katalin szakpedagógus voltak. (A legfőbb témaként szereplő, szövegalkotási feladatokat inspiráló, feldolgozott filmrészletekből hamarosan egy csokorral közzé is teszünk honlapunkon.)
|
tartalom: ABIGÉL 2020 - projektindító konferencia
|
|
Meghívó
A CENTA Közép-Európai Tanárakadémia és a Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó tisztelettel meghív minden felső tagozatos és középiskolai magyartanárt ABIGÉL 2020 – projektindító konferencia
című rendezvényére.
Helyszín: Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó székháza, Budapest, XIV. Szobránc u 6-8.
Időpont: 2013. december 14. szombat
|
tartalom: ABIGÉL 2020 Találjunk szavakat! projekt
|
|
A Közép-Európai Tanárakadémia által november 13-án, a magyar nyelv napján indított ABIGÉL 2020 Találjunk szavakat! projekt célja olyan magyartanári módszertan kidolgozása, amely megállíthatja a tanulók nyelvi beszűkülésének folyamatát. A folyamat azóta tekinthető ténynek, mióta James Flynn kimutatta, hogy az átlagos intelligencia nem romlik ugyan az internetkorszakban, a nyelvi kompetencia azonban igen. A projektet – amely új dimenziókat kaphat a december 3-án nyilvánosságra kerülő új PISA eredmények tükrében - a Tanárakadémia szeretné olyan katedrától katedráig terjedő mozgalommá szélesíteni, amely a napi gyakorlatból vonja le a szükséges következtetéseket, és a napi gyakorlathoz ad konkrét segítséget. A projektről további információk letölthetők itt!
|
tartalom: Országos roadshow a portfólió fogalmának tisztázására
|
|
Végéhez közeledik a Tanárakadémia értekezletsorozata, amelynek során több nagyvárosban találkoztunk a pedagógus kollégákkal. A találkozókon tapasztalatcsere és előadások keretében vitattuk meg, miként lehet ügyesen és hatékonyan előkészíteni a pedagógus portfólióját. A roadshow állomásai a következők voltak: Veszprém, Kaposvár, Szombathely, Szeged, Miskolc, Budapest. Hamarosan sorra kerül a debreceni és a győri találkozó is. Az előadás anyagát ezúton is közzétesszük, a dokumentumminták pedig letölthetők honlapunk nyitóoldalán található: Dokumentumminták a portfólióhoz című blokkból. Az előadáson vetített anyag letölthető innen.
|
tartalom: 2013. évi Pro Educanda Iuventute díjátadó
|
|
A Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó tanévnyitó rendezvényén, idén is átadtuk a Pro Educanda Iuventute díjat. A Közép-Európai Tanárakadémia idei kitüntetettje Rubovszky Rita, a budapesti Patrona Hungariae Gimnázium igazgatója.
|
tartalom: Izgalmas magyartanári találkozó a piaristák Duna-parti iskolájában
|
|
2013. április 27-én, szombaton, magyartanári konferencián vettek részt egyesületünk tagjai és mindazok, akik elfogadták meghívásunkat. A találkozó központi kérdése az volt, egy tárgynak számít-e az új jogszabályok alapján a magyar nyelv és irodalom, vagy továbbra is mód van a különválasztásra (például az osztályzáskor), ahogyan a korábbiakban. De felmerült az a kérdés is, harmadik tárgyként jelenik-e meg a tantárgyon belül a média és mozgókép, ami most szintén beolvadt a magyaros tantervbe, illetve szükségszerű-e, hogy mintegy negyedik tantárgyként az erkölcstan is a magyartanár kofferébe kerüljön. Mindezeknek nemcsak a jogszabályi háttér változása adott aktualitást, hanem izgalmas új tankönyvek megjelenése is. Ilyen például a Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó új Karakter sorozata, amely történetesen együtt tárgyalja, egy kötetben a nyelvtant és az irodalmat. De megismerkedtek a résztvevők a Kiadó Erkölcstan 5. című tankönyvével is, illetve megtudhatták, milyen friss IKT anyagokat kínál a Kiadó az átdolgozott Alföldy-irodalomkönyvekhez.
|
tartalom: Megjelent a Történelemtanítás 2013. évi első száma!
|
|
Örömmel értesítjük Olvasóinkat, hogy megjelent a Történelemtanítás 2013. évi első száma! Folyóiratunk 4. évfolyamának első számában elsősorban a tankönyvekhez, valamint a helytörténet történetoktatásunkban betöltött szerepéhez kapcsolódó cikkek olvashatóak. Örvendetes, hogy szinte minden rovatunkban található fiatal szerzők tollából származó írás. Reméljük, a továbbiakban is lehetőséget biztosíthatunk a történelemtanárok új generációjának bemutatkozására. Jó olvasást kívánunk! A Történelemtanítás Szerkesztősége
|
tartalom: Pro Educanda Juventute díj 2012
|
|
A Pro Educanda Juventute díj 2012. évi kitüntetettje Baloghné Biró Mária kaposvári középiskolai tanárnő. A díj ünnepélyes átadására a Nemzeti Tankönyvkiadó tanévnyitó rendezvényén került sor 2012. augusztus 30-án, Budapesten a SYMA csarnokban.
|
tartalom: Megjelent a Történelemtanítás 2012/1. száma!
|
|
Örömmel értesítjük Olvasóinkat, hogy megjelent a Történelemtanítás 2012-es évfolyamának első száma. Az új szám jelentős része egy igen aktuális témával, az új Nemzeti alaptantervvel foglalkozik. Közlemények rovatunkban az alapdokumentum két részletét, a Bevezetőt, valamint az Ember és társadalom műveltségterület szövegét olvashatják, a Műhely rovat két cikkének szerzője pedig az alapdokumentum munkálatait irányító Kaposi József, valamint az Ember és társadalom műveltségi terület vezetője, Szabó Márta. Jó olvasást kívánunk! - A Történelemtanítás Szerkesztősége
|
tartalom: Beszámoló a balatonföldvári NAT 2012 Konferencia eseményeiről
|
|
A hihetetlen gyorsasággal átalakuló oktatáspolitikai környezetben a pedagógusok és az iskolavezetők minél közvetlenebb és minél gyorsabb információkat szeretnének kapni a változásokról. Ugyanakkor az oktatásirányítás is érdekelt benne, hogy üzenetei, döntései, szándékai minél hitelesebb módon jussanak el az érintettekhez. Ennek a kettős érdeknek a találkozását segíti elő a Centa - Közép-európai Tanárakadémia és a Nemzeti Tankönyvkiadó azzal, hogy április végén konferenciát szervezett, amelyen a kétirányú kommunikáció legközvetlenebb megvalósulására nyílt mód.
Kiss János Tamás, a Nemzeti Tankönyvkiadó vezérigazgatója nyitotta meg a rendezvényt
|
tartalom: Nemzedékek tudása - nemzedékek tanterve - NAT, kerettanterv, helyi tanterv
|
|
Meghívó
A CENTA Közép-Európai Tanárakadémia és a Nemzeti Tankönyvkiadó tisztelettel hív minden érdeklődő kollégát Nemzedékek tudása – nemzedékek tanterve
NAT, kerettanterv, helyi tanterv
című kétnapos konferenciájára
(15 kreditpontos továbbképzés!)
Helyszín: Hotel Fesztivál, Balatonföldvár, Rákóczi út 32-40.
Időpont: 2012. április 20-21. (péntek-szombat)
|
tartalom: Kortársak, tantervek, memoriterek
|
|
Kissé megkésve számolunk be a Tanárakadémia legutóbbi, még decemberben megtartott konferenciájáról, ám az egyesület „hű krónikásaiként” mégiscsak rögzíteni szeretnénk a nagyszerű találkozót, még ha így, késve tesszük is.
|
tartalom: DUE Tehetségkutató Diákmédia Pályázat
|
|
A Diák- és Ifjúsági Újságírók Országos Egyesületének (DUE) már huszonkét éves múltra visszatekintő Tehetségkutató Diákmédia Pályázata 2012-ben is várja a média iránt érdeklődő fiatal tehetségek pályamunkáit. Az újságíró palánták több kategóriában is pályázhatnak, az év diákújságírója, diákrádiósa, diákfotósa, valamint videoújságírója címet nyerhetik el. Indulni lehet a pályázaton diákszerkesztőségeknek suli újságjukkal, vagy iskolarádiójuk műsorával, az év diáklapja, és az év diákrádiója kategóriában.
Minden kategóriában külön kerül értékelésre az egyetemista, középiskolás és általános iskolai korosztály. A már gyakorlottabb diákmédiásoknak a díjak mellett hatalmas szakmai elismerést, és előrelépést jelent a pályázaton való részvétel. A beérkezett pályaműveket a DUE gyakorlott szakembereiből, álló zsűri bírálja el. Közülük többen országos médiumoknál dolgoznak, és többjük maga is indult korábban a DUE Tehetségkutató Diákmédia Pályázatán. A pályázat nyerteseit több, mint 1 millió forint értékben díjazza a Diák- és Ifjúsági Újságírók Országos Egyesülete. A díjátadás minden évben ünnepélyes keretek között zajlik a DUE Országos Ifjúsági Sajtófesztiválján, melyet májusban a Millenáris Park Fogadó épületében rendez meg a kiemelten közhasznú DUE. A pályázat eredményhirdetése mellett ismert médiaszemélyiségek, hazai sztárok közönségtalálkozói és fellépései színesítik a programot.
A DUE évek óta kiemelkedő feladatának tekinti a fiatal tehetségek támogatását. A havonta megjelenő ingyenes ifjúsági lapját, a DUE Tallózót, valamint az ország számos iskolájában hallható DUE Rádiót fiatal újságírók szerkesztik. A minden nyáron megrendezett Kommunikációs és Média Szaktáborban a diákok gyakorló szakemberektől tanulhatják meg a szakma fortélyait. A táborba sokan a DUE Tehetségkutató Diákmédia Pályázata révén jutnak el, hiszen a nyertesek a díjak mellett támogatást is kapnak a táborhoz. A pályázat beadási határideje: 2012. március 15. További részletekért, és pontos pályázati kiírásért látogass el honlapunkra: www.due.hu. MS Word formátumban a pályázat letölthető IDE kattintva!
|
tartalom: Megjelent a Történelemtanítás 2011/4. száma!
|
|
Bár kicsit megkésve, de végre megjelent a Történelemtanítás online történelemdidaktikai folyóirat 2011. évi 4. száma. Új számunk ugyan nem tematikus szám, de cikkeinket keretbe foglalja két a Rákóczi-szabadságharc lezárásának 300. évfordulójához kötődő írás: egy tanulmány, mely a szabadságharc történelemtanításunkban betöltött szerepét vizsgálja, valamint egy az évforduló alkalmából rendezett konferencia bemutatója. További cikkeink a korábbakban tőlünk megszokott színvonalon és változatossággal mutatják be a történelemdidaktika hazai és nemzetközi fejleményeit. A kutatásalapú tanulás és a kooperatív tanulásszervezés lehetőségeinek elemzése mellett két nemzetközi konferenciáról is olvashatunk, de megismerkedhetünk Romsics Ignác, a magyar történetírás múltját bemutató könyvével is. Az idei tanévben is folytatjuk önként vállalt missziónkat, melynek lényege, hogy lehetőséget, egyben helyet biztosítsunk az OKTV legsikeresebb pályamunkáinak, ezzel is elismerve a fiatal nemzedék tehetségét, és az őket segítők munkáját. Új számunkban Bagócsi Károly a lengyel-magyar együttműködés egy sajátos XX. századi esetét tárja az olvasók elé. A lent olvasható tartalomjegyzékben reményeink szerint mindenki megtalálhatja a számára érdekfeszítő olvasmányokat. Jó olvasást kívánunk! - A Történelemtanítás Szerkesztősége
|
tartalom: Megjelent a Történelemtanítás harmadik száma!
|
|
Ismét megjelentünk! Már olvasható a Történelemtanítás online történelemdidaktikai folyóirat idei harmadik száma! A 2011/2012-es tanév első száma folyóiratunk első tematikus száma, melynek központi témája a szlovák-magyar közös múlt, és az ehhez kapcsolódó, történelemoktatásban (különösen a történelem tankönyvekben) is megjelenő eltérő narratívák vizsgálata. Versengő narratívák, etnikai sztereotípiák, nacionalizmus és etnocentrizmus és egy kétoldalú együttműködés eredményeinek bemutatása – mindez szlovákiai és magyar szerzők tolmácsolásában. Folyóiratunk új száma több könyvajánló mellett most először két önálló történelemoktatással foglalkozó portál bemutatóját is tartalmazza. Olvashatunk továbbá összefoglalót a CENTA Közép-Európai Tanárakadémia történelemversenyéről, egy érdekes és tanulságos összeállítást egy bő tíz évvel ezelőtti ukrajnai történelemverseny írásmunkáiról, de megtalálhatjuk az idei év állandó cikksorozatának, a „A magyar oktatás és történelemtanítás évforduló-naptárának” harmadik darabját is. Jó tallózást kívánunk minden kedves olvasónak! A Történelemtanítás Szerkesztősége
|
tartalom: Átadták 2011-ben is a CENTA-díjat!
|
|
Hatéves hagyomány immár, hogy a Közép-Európai Tanárakadémia a Nemzeti Tankönyvkiadó országos tanévnyitóján kitüntetést ad át, melynek neve Pro Educanda Iuventute díj. A díjat azért alapítottuk, hogy olyan példákra és teljesítményekre hívjuk fel a figyelmet, amelyek lelkesítőek és iránymutatók lehetnek más pedagógusok számára is. S az elmúlt években valóban ilyen példákat sikerült felmutatnunk: felvidéki iskolaalapítót tüntettünk ki, Kárpát-medencei anyanyelvi verseny szervezőjét, zsámbéki romagyerekeket nevelő és fotózó művésztanárt, az egyedülálló felzárkóztató teljesítményt nyújtó hejőkeresztúri iskola igazgatóját és így tovább. A legutóbbi, 2010. évi Pro Educanda Iuventute díjat Tokár János igazgató úrnak, ferences szerzetesnek és egyben az Esztergomi Ferences Gimnázium nevelőtestületének ítélte az egyesület elnöksége. A díjjal 100.000 Ft értékű könyvutalvány, oklevél s az úgynevezett Vörösmarty-érem jár a kitüntetettnek.
|
tartalom: Töri Tudós Trió döntő
|
|
Május 28-án zárult le a Nemzeti Tankönyvkiadó és a Közép-Európai Tanárakadémia által Töri Tudós Trió címen meghirdetett háromfordulós történelmi vetélkedő. A döntőre a budai várban, a Magyar Kultúra Alapítvány gyönyörű, neogótikus stílusú székházában került sor. A megnyitót Valaczka András a Nemzeti Tankönyvkiadó főszerkesztője, a Közép-Európai Tanárakadémia elnöke mondta el. A zsűrizés feladatait Horváth Péter tanár, tankönyvszerző és Katona András tankönyvszerző, metodikus látta el. A zsűri elnökségét Závodszky Géza történész, az ELTE Tanárképző Főiskola volt főigazgatója vállalta.
|
tartalom: Megjelent a Történelemtanítás idei második száma
|
|
A Történelemtanítás szerkesztősége egy újabb, igazán változatos számmal búcsúzik a 2010/2011-es tanévtől. A tizenkét módszertani és történelemdidaktikai cikk között most olyan érdekességeket is találhatunk, mint Martos Ida rendhagyó, „Az antiszemitizmus történetének tanításáról” című értekezése, vagy Benoit Falaize írása, „A vitatott témák oktatása a francia iskolában: a pedagógia és a kollektív emlékezet”, melynek mind témaválasztása, mind szemléletmódja példaértékű. További érdekes témák – mint Magyarország történeti topográfiájának tanítása, vagy a katonai alapismeretek tantárgy bevezetésének kérdései – mellett folytattuk önként vállalt missziónkat, a legjobbnak ítélt történelem OKTV dolgozatok közzétételét, egyben először adtunk helyet egy kollégánk oktatási tapasztalatait összefoglaló rövid írásnak is. Ez utóbbival talán újabb hagyományt teremthetünk. Lent olvasható tartalomjegyzékben reményeink szerint mindenki megtalálhatja a számára érdekfeszítő olvasmányokat. Jó olvasást, és kellemes nyár feltöltődést kívánunk! - A Történelemtanítás Szerkesztősége
|
| |
|